Mängu eesmärgiks on saada labürindi meistriks kogudes enim aarete kaarte.
Ettevalmistus mänguks: Segage kaardid ja asetage virna pildipool allapoole. Iga mängija võtab kaks kaarti.
Seejärel moodustatakse neljast kaardist laua keskele ruut, pildipool ülespoole.
Sellest saab alguse labürint. Kaartide ladumisel ei ole oluline, et nad kõik omavahel teed moodustaksid – neid võib lauale panna nii, nagu mängijad soovivad. Alustab noorim mängija.
1. Kaartide asetus: oma mängukorra ajal asetab iga mängija ühe oma kaartidest labürindile lisaks nii, et vähemalt ühe laualoleva kaardiga tekiks rada. Meeles tuleb pidada, et eesmärgiks on ühendada aarded. (Vt. originaalõpetust lk.2, joonist, kus parempoolne kaardipaigutus on lubatud ja vasakpoolne lubamatu) Aarete ühendamine: kaarte peaks üritama lauale asetada nii, et tekiks rada mängija poolt asetataval kaardil oleva aarde ja juba laual oleva kaardi sama aarde vahel. (vt. Eelpool mainitud joonist, millel tekib rada küünlajalgade vahel). Oluline ei ole kui pikaks rada kujuneb ja et rajal on veel teisigi aardeid.
Juhul kui mängija käes olevatel kaartidel ei ole ühtegi aaret, mis ühtiks juba laual olevatega, peab ta siiski lisama kaardi labürint nii, et vähemalt ühe labürindikaardiga tekiks jätkuv rada.
2. Aarete kogumine: Olles kokku pannud tee ühest aardest teiseni, näitab mängija seda rada ka teistele mängijatele. Seejärel võib mängija võtta laualt labürindist selle kaardi, kus peal on näidatud tema leitud aare ning asetada selle enda ette tähistamaks punkti.
Mängija poolt viimasena lauale pandud kaart peab jääma labürinti. Sealjuures tohib laualt võtta kaardi vaid siis, kui kõikide lauale jäävate kaartide servad on külg külje kõrval. Kaardid ei tohi jääda ühendusse ainult nurkapidi. Ehk teiste sõnadega – lauale ei tohi jääda ühtegi isoleeritud kaarti, iga kaart peab olema ühendatud vähemalt ühe kaardiga. (vt. Originaalõpetuse lk.3, ülemist joonist, kus vasakpoolsel joonisel on näidatud lubatud liigutus ja parempoolsel keelatud).
Enam kui ühe aarde kogumine: Mõnel juhul on võimalik leida ühendatud rada enam kui ühe aardekaardi vahel. (Juhul kui laualolevas labürindis on neid juba rohkem kui üks). Sellisel juhul võib mängija korjata laualt kõik seal enne olnud aardekaardid arvestades, et laualejäävad kaardid peavad jääma ühendatud (vt. Aarete kogumine).
Näiteks kui mängija on loonud raja kolme sama aaretekaardi vahel (vt. Originaalõpetuse lk.3 alumist joonist), võib ta laualt võtta seal olnud kaks aardekaarti kui ülejäänud jäävad omavahel seotuteks vähemalt ühest küljest.
3. Oma käigu lõpus võtab iga mängija laualt kaardi juurde, et alati oleks mängijail käes kaks kaarti. Mängukorrad liiguvad vasakule.
4. Mängu lõpp on siis kui lõpevad laual olevast virnast ja mängijate käest kaardid. Mängija kelle ees on enim aaretekaarte, ongi võitja.
Mängukarp sisaldab: 50 labürindi mängukaarti ja õpetuse.
Mängijate arv 2-6.
Mänguaeg 15min.